{ TRADERA }

Har börjat rensat här hemma och lagt ut en del både på blocket (mest kläder) och Tradera den senaste tiden. Har lite Tradera auktioner uppe nu och en del som avslutas om ett par timmar HÄR (länk)

Ska göra ett sista ryck inom kort och rensa igen och kommer säkert upp lite fler auktioner med. Spara, släng, ge bort och sälj är fyra "budord" i hemmet här för min del. För mycket saker samlar man förmodligen på sig ändå... men anstränger mig till den mån det är möjligt och har nog rätt bra koll på vad vi har och vad som behövs. M är "hamster" av oss två ;-)

Jag har även rensat ut bland Elwiras och Ludwigs kläder också. Ut med gammalt in med (höst)nytt!

Postat av: Petra

så fint du hade på tradera,måste bli medlem haha.Du har inga Nova star jeans i 80?kram

2011-09-07 @ 16:51:03
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: jenny

har du inte lite pojkkläder till salu?

2011-09-07 @ 20:06:41
Postat av: Erika svarar:

Det blir inte så mycket pojkkläder att sälja för mig eftersom det mesta går till två små pojkar i släkten :-)

2011-09-07 @ 21:41:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: C

Vads kul - ska kolla in auktionerna! Hoppas du lägger ut mer snart.

2011-09-08 @ 10:29:22
Postat av: Mirre

har också rensat undan massor av kläder, sak sätta mig och lägga ut det på TRADERA jag med, ska ta mig tid att fota och redigera bilder med hehe

kram

2011-09-08 @ 13:17:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: