{ MIDDAG PÅ TAKET }

Godkväll!

Ludwig började plötsligt kräkas tidigare idag efter vi varit och handlat. Vi hade varit i lekparken och var strålande och var så otippat när han plötsligt hade kräks, mitt lilla hjärta.  

Ikväll valde jag att hänga med ut på middag med några arbetskollegor på Karlsson på taket som ligger på 23:e våningen i skrapan här i stan. Det var trevligt och gott men valde att inte följa med ut, enbart middagen kändes helt lagom att hänga med på och sedan tillbaka hem till lille Ludwig som fortfarande sov och Elwira som syster R passade under tiden.

Ludwig sov ett par timmar och vaknat upp nån gång för att lite vatten och för ett tag sedan vaknade han och ville vara uppe och lekte som vanligt igen men sover sött nu igen, skönt och hoppas det bara var något tillfälligt med den där kräkan.

Tänkte få till en outfit bild och lilla E hoppade runt och ville vara med hon också som ni ser. Min roliga lilla tjej som sa "snygg du är!" till mig när jag satte på mig klänning till middagen ;-)

Nu önskar jag en fortsatt skön lördag! Nu avrundar vi kvällen med ost & kex jag och syrran, gott gott







Postat av: mia

tjusigt!

2011-09-24 @ 23:24:42
Postat av: Nina

Fint =)

2011-09-25 @ 12:13:21
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Att vara någons fru

Men du ÄR ju jättesnygg :)

2011-09-25 @ 15:26:49
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: ullrika

Jag avskyr kräk (som i magsjuka) mer än det mesta i vardagen. FY. Hoppas det bara var nåt som behövde komma upp?



Å så håller jag med dottern förstås, du är görsnygg!

2011-09-26 @ 12:01:57
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: