{ HAPPY MOMENTS }

Godkväll!

Idag har jag haft en toppendag tillsammans med Therese ute på FormexStockholmsmässan. Skönt att komma bort för en dag och inspireras.  Det är såå mycket att kika på och träffat flera trevliga och duktiga människor.

Skönt också att komma hem och jag har pussat på våra två små sovande skatter och min lite sörre skatt, M givetvis ;-)
Sitter och kikar på lite bilder från i sommras och vill ta tag i den där fotoväggen som aldrig blir av... det svåra är ju att välja ut bilder. Nästa gång när det regnar, vill jag ta tag i det. En vägg med happy moments på familj, vänner och våra två små villl jag ha när vi flyttat in i huset. Då tror jag att man känner rätt fort på vilka ställen det kommer passa bäst på. Älskar bilder som sprider glädje!

Nu känns en kopp te inte helt fel och ska spendera sista tiden av fredagskvällen i soffan, mys!

STOR KRAM!


Två sensommarbilder på Elwira & Ludwig, två små glada!

Postat av: Bella

Funderar på att gå på formex imorgon! Var det något att se? Lägg upp lite bilder vettja :) trevlig helg!

2011-09-03 @ 07:39:08
Postat av: Lina

Hehe, frukostproblemen har jag haft i hela mitt liv, har aldrig kunnat få ner något ordentligt, så roligare än så är det inte :)



Ja, men det är ganska roligt. Det är ju som att man skulle fråga någon som står framför en i kassan i någon butik om dom verkligen har råd att köpa alla kläder som dom plockat på sig. Skulle väl andrig hända? :)



Jag har fotovägg här hemma, det är riktigt mysigt. Jag har gjort som så att bilderna på människor i mitt liv har jag framkallat i svartvitt och sen "naturbilder" i färg. Blev en fin kontrast hemma hos oss :)



2011-09-03 @ 09:29:43
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Em

Elwiras klädeer var verkligen super fina. Vart är dem ifrån? Hoppas ni får en fin fin helg!

Kram

2011-09-03 @ 11:41:54
URL: http://empapempan.blogspot.com
Postat av: Erika

Bella: Formex är skoj tycker jag :-) och bilder har jag nu lagt upp ett par

Ha det så trevligt om du åker till mässan



kram!

2011-09-03 @ 13:05:17
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Li

Så söta de är!



Kram

2011-09-04 @ 21:35:28
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: