{ ÄPPEL PÄPPEL PIRUM PARUM }

Halloj lördagskvällen!

Ludwig har lekt för full rulle non stop idag och frågade om vi skulle gå till dagis när det var läggdags :) Han har sådan energi! Jag låg länge och myste med lilla E som var lite mer vanligt kvällstrött och var såå mysigt. Körde runt en sväng med dammsugaren här innan jag skulle lägga barnen och efter en stund frågade M vart Elwira var och såg att hon inte låg kvar i soffan. Då hade hon gått och lagt sig själv i sin säng och somnat! hon var ju klar för natten med tandborstningen och allt men ingen godnattkram alls ikväll?Näää.. Jahopp är det nu hon ska vara en sån där stor liten tjej som hon ofta säger själv?  Älskade SMÅ!.

Bakade den här smarriga mjuka och lite knäckiga äppelkakan idag som var perfekt att baka med barn, återkommer med receptet. Är inne på att baka olika äppelkakor just nu och bakat ett par på kort tid nu  :)

Nu ska jag njuta av det sista på den här lördagskvällen med M.

Kramis!


Postat av: Mia

Ser gott ut!

2011-10-15 @ 22:25:40
Postat av: Therese

Mums! Så gulligt när man de säger så, Viggo säger ju stor liten kille :) kram och sov sött!

2011-10-15 @ 22:28:08
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så gott!

2011-10-16 @ 09:12:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: