{ FREDAGSFINT }

Godkväll!

Idag har vi haft en toppenfredag med massor fredagsmys och bakning och bilprovning för Ludwig och M:s del bland annat, kollat på (citerar Ludwig) "stoooja bilen"  :-) Just nu sitter vi och kollar på idol och lackat naglarna med mitt nya mörklila lack, lite lagom fredagsfin sådär.

Nästan allt mitt smink tog slut på en och samma gång och varför är det alltid så?! Men nu är lilla sminkväskan påfylld igen lämpligt till helgen med några "must haves". En ny mascara är det som återstår nu men det använder jag bara nån gång i veckan så det är inte lika viktigt, klarar mig egentligen utan den.

Nu väntar jag på härliga Amanda som ska sjunga i Idol och är lika bra som alltid då jag ääälskar att hon gör alla låtar till hennes och kommer säkert vara bäst ikväll och kunna hela texten?

Stor fradagsKram & ha en riktigt trevlig helg!

Några av mina absoluta favoriter i sminkväskan och nytt lack är hemklickade från nätet, länkar:

Kabuki borste,(min gamla var trött o sliten) Bare Minerals foundation, Bare Minerals Buxom lips , CIATÉ lila nagellack

 


Postat av: Therese - Colins mamma

Har nog inte hållit fast vid något annat smink så länge som jag gjort vid Bare Minerals, tycker fortfarande det är toppen.



Ha en fortsatt bra fredagskväll! KRAM

2011-10-14 @ 22:10:46
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Li

Hoppas att ni får en bra helg!



Kram

2011-10-15 @ 02:06:53
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Annas inspiration

Så snyggt glosset ser ut.



Kram & ha en skön lördag

2011-10-15 @ 10:50:23
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: tindra

Tycker Amanda har en otrolig röst,hoppas hon vinner :)

Har du använt I.D länge??

Jag använde det i cirka 1år & mot slutet så fick jag så torr hud, sen fick jag finnar ,jag har aldrig haft det så jag slutade med I.D & bara efter några dagar försvann allt & min hud vart len igen,jag gogglade på detta och det är tydligen vanligt, så jag undrar är I.D typ skonsamt & bra för huden, det är ju det man får höra överallt.....Eller vad tycker du? hur funkar den för dig?

kram...happy lördag på er

2011-10-15 @ 11:42:19
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Helena

vad jobbar du med? och din kille? fin blogg=)

2011-10-16 @ 10:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: