{ ROSA MÅNAD }

Oktober är den rosa månaden som bekant. Rosa bandet kampanjen som stöder bröstcancerforskningen.
Varje dag får 15-20 (!) kvinnor i Sverige beskedet att de har bröstcancer.

Att sätta in en summa gör skillnad och likaså att stödja kampanjen genom att köpa rosa produkter från cancerfondens samarbetsparters. Hela listan finns HÄR

Jag köpte det här superfina läderarmbandet från Lindex för någon vecka sedan och kostade enbart 75:- och hela överskottet skänks till forskningen.

Många bäckar små 


"Thank you for supporting our fight against breast cancer! Lindex, Autumn 2011" är texten på insidan av det fina armbandet

 


Postat av: Carro

va fint!

2011-10-10 @ 16:30:55
Postat av: Annas inspiration

Jag tycker armbandet ser jättefint ut

& i morgon hoppas jag det finns kvar när jag ska in till stan.



Kramar

2011-10-10 @ 17:21:22
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: