REA HOS KIDELIN

Den där superfina cardigan på bild här har jag spanat på tidigare och är fortfarande så sugen på den och just nu har Kidelin rea så nu borde jag shoppa hem den.
Den där supermysiga lila jumpsuiten tror jag Elwira skulle älska att bära till sina sandaler och till kofta eller  jeansjacka över när det är lite kallare. Den blommiga klänningen har jag också spanat in tidigare och är väldigt fin, ljuvlig till midsommarafton och andra sommarfester. Korta små byxor till små killar framförallt är ju så snyggt :-)

Ikväll (när jag har mer tid) ska jag kika runt lite mer på Kidelins rea, det är ju så kul att shoppa barnkläder och det går ju åt en hel del och perfekt när man kan fynda lite ibland

Lila jumpsuit från mini a ture, Preppy cardigan- HTKAF, Klänning med prästkragar från HTKAF och tuffa små byxor mini a ture

Postat av: Josefine

älskar rea shopping ;)

2011-06-22 @ 11:28:51
Postat av: Therese

Klänningen var supersöt! Nu är Es fina tofflor här hemma och väntar, de är verkligen lite mer lyxiga då de är lite skimmer i materialet. kram

2011-06-22 @ 12:55:52
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Mich ♥ Leon & Charlie

Åh super fin cardigan + byxor!

2011-06-22 @ 14:11:16
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: