Formex, fix och ansiktsbehandling

Godkväll (ugglor som jag idag?)

Blir sent uppekväll idag men har pysslat här hemma ikväll med ditten och datten och planerat och fixat inför veckan och tiden har bara runnit iväg och nu är det trots allt skönt att fått saker gjorda jag inte hunnit under dagen då jag jobbat.

Ser fram emot Torsdagen då jag ska åka till stockholm och besöka Formex-mässan med goa Therese, det blir skoj att träffa henne och komma iväg över en dag och förmodligen proppas full med härlig inspiration.

Ikväll har jag även pysslat om mig själv en liten stund och gjort en mini- ansiktsbehandling. La först en peeling och sedan en ansiktsmask och la gurkor på ögonen och låg en stund i soffan och bara njöt och funderade över livet :-)
Avslutade med att plocka ögonbrynen. Det tog max 30 minuter så det går att hinna med en gång i veckan.
Känner mig så babylen & fräsch nu! Tänk att så lite kan göra så mycket :-)

Kramis & godnatt!

ps. många har frågat om vår vagn och jag kan meddela att vår nya Phil & Teds är rena rama drömmen att köra jämförelsevis mot vår förra! har tänkt skriva lite om den och visa bild innan veckan är slut


Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

åh jag vill också gå på den mässan, men va inte den mässan bara för återförsöljare? :D hihi! Tydligen så komemr geggamoja vara där men nya kollektionen! Jag ÄLSKAR geggamoja :P haha!



Ja de är verkligen jätte skönt :) Trodde faktist inte att hon skulle gilla de som hon gör :) Visst ahr dom sina ledsna dagar, men de går över fort och fast hon är ledsen och jag ska gå gå så släpper hn mig på en gång och går till sina fröknar :) hihi



kram

2011-01-18 @ 00:14:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Japp, jag ugglar också!

Jag gillar också att springa omkring och pyssla hemma och det blir verkligen alltid sent uppe för min del! Härligt med lite hemma spa, skulle jag med behöva!



Tackar så mkt! ;)



Kramar

2011-01-18 @ 00:30:07
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Ny läsare

Hej!

Kan inte du visa och skriva om vilka produkter du använder på ansiktet? Jätte fin blogg! <3

2011-01-18 @ 08:58:30
Postat av: Cissi

Vad skönt med lite ompyssling av kroppen :)

2011-01-18 @ 09:24:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

åh spännande med vagnen,vi har börjat med vår syskonvagn igen men den känns så breeeed:( vill gärna ha den till dagis fram o tillbaks.kram

2011-01-18 @ 10:16:25
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Vicki

Det är skönt att ha lite tid för sig själv och koppla av. Jag gillar att gå på massage!!



Är det med jobbet du ska i väg på torsdag eller du ska bara ha en mysig dag med en kompis?



Jag känner inte igen vad det är för vagn du pratar om. Är det något särskilt med det märket så vagnen är bättre? Skulle gärna vilja se en bild på den för jag har ingen aning om hur den ser ut.



Ha en bra dag,Vicki

2011-01-18 @ 12:07:47
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: mamma till William

God eftermiddag snäckan.

Så härligt med lita egen tid med och rå om sig...Vad för produkter har du när du göra ansiskmask?

Hoppas att du får en bra tisdag..Låter som du har en trevlig vecka framför dig.kram kram

2011-01-18 @ 12:26:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: