Pussmistel

Jag har givetvis plockat bort alla julsaker men något som faktiskt fortfarande hänger uppe är våran fina mistel i zink. Det kan väl vara bra att ha den uppe så man får stanna upp lite extra för att pussas under den, eller hur! och man måste ju ta alla chanser som kommer när man har småbarn för att hinna med varandra också om dagarna :-)

Nu kilar jag iväg till jobbet, är så trött fast jag inte borde vara det men försöker ta mig samman nu. Kram kram!

(Bild ur arkivet, har ingen tårta ståendes på bortet just nu ;-) men misteln som syns på bild hänger kvar.
och lampan hänger inte helt perfekt upptill, jotack jag vet ;-)

Postat av: Ellinor

Smart ;)

2011-01-12 @ 14:55:19
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Billie

Klipp dig ALDRIG! Du är väldigt vacker i långt hår. Om du gör det så sälj det för pengar som du sedan kan köpa en liten weekend resa för eller ja, början till en i alla fall. ^^



Ps. Therese ser precis ut som min kusin. Jag trodde det var hon först. :)



Ha en underbar dag.

2011-01-22 @ 20:19:52
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: