Gott, enkelt och mysigt

Godkväll Fredag!

Just en GOD kväll har jag här just nu ;-) Tittar på Let´s dance just nu och äter godsaker som smågodis, ostar, kex, vindruvor och päron- så himla gott och mysigt!
Har jobbat till stängning (kvart över sju) så när man kommer hem då så har jag inte jättestor lust att slänga ihop något gott och avancerat så därför passar det bäst med gott som man lätt och snabbt plockar fram :-)

På mässan fanns det en hel del företag med mycket godsaker att erbjuda och överallt fanns det frestelser och just nu skulle jag önska att jag hade någon av de marmeladerna vi fick provsmaka! hade önskat allt var till förstäljning ;-) Vet dock inte exakt vilka sorters marmelad som är godast till just ost, men det måset jag ta reda på tills nästa ost- frosseri ;-)




Postat av: Josefine

mm i love cheese :)

2011-01-21 @ 23:10:33
Postat av: Carolina

Mums vad gott! kram

2011-01-22 @ 00:43:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: victoria

Ser jätte gott ut, mums!



Tycker också att det är jätte tråkigt att Hannah åkte ut, hon var en av favoriterna :-)

2011-01-22 @ 08:00:22
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Oya

Gottigt m ost o kex, jag jan rekommendera fikonmarmelad till, supergott!! Ha det bra. Kram

2011-01-22 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: