Datorstrul & skön acryl (!)

Suck och stöön vad trött jag är på min dator! ja det har jag varit länge nu men jag fick ju ingen ny dator av tomten i julklapp trots att jag varit och är sååå snäll *bllink* och jag borde verkligen nu ta tag i mitt dator problem. Har startat om datorn ett antal gånger och den har låst sig några gånger som vanligt.
Frågan är PC eller MAC? har PC nu men provat på mac och tycker bildhanteringen på mac är helgrym.

Men nu till dagens lilla shopping till moi.

Älskar tröjor och koftor med skärning som går är lite kortare fram än bak just nu. Snyggt, bekvämt + att jag tycker det är snyggare om man bär exempelvis tights och inte känner för att visa sin härliga bakdel lika mycket :-)

Den mönsterstickade cardigan i naturvitt är så mjuk och fin. Den andra tröjan från lindex är också så skön och perfekt vardagsplagg. Blev dock så förvånad att bägge faktiskt är i acryl men verkligen så mjuka och känns inte sådär typiska "acryl svettiga" kanske beror på hålen ;-)

Den blå tunikan tyckte jag var riktigt fin i butiken men nu såhär hemma kändes den inte lika fin och såg lite "gravid-tunika" på min smala icke gravida kropp så den åker nog tillbaka. Fingrade som hastigast på en söt poncho som fanns i tre färger, blir kanske byte till en sådan.

Blev lite shoppning till barnen också men det visar jag i morgon, blev lite väl sent pga datorstrul i kväll...

kram!

Mönsterstickad cardigan i lös modell från H&M (finare i verkligheten än på bild)

Superskön tröja i perfekt vardagsmodell från lindex

Fin tunika från H&M men kändes inte hundra på mig

Postat av: Helenas Hem

Jag behöver också en ny dator, min har fått nåt knäpp...!!!

Fina kläder, fastnade för nr 2.

:)



2011-02-24 @ 22:15:54
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Att vara någons fru

Ja den beiga var verkligen härlig! Måste sitta dunderbra på dig.

2011-02-25 @ 08:33:50
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Rövarmamman

Gillar tröjan från Lindex jättefin:) kram å trevlig helg sötis!

2011-02-25 @ 13:00:46
URL: http://Roxenmo.se
Postat av: Sessan ☆

Gillade den beige skarpt, men dom var snygga alla tre.



Till ditt pc eller mac tänk, så säger jag helt klart Mac.

Mycket längre leve tid, du behöver inga virus program som gör datan trög, den startar upp snabbt, ljudlös & grym bild hanterare ;)



Njut Helgen

2011-02-25 @ 16:12:52
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Patricia

Hejsan..



har en fråga angående maxi klänning som jag sätt att du använder..



Hur lång är du?? hur långa är klänningarna du har?



hur långt ner ska den egentligen gå? om man typ använder gladiator sandaler till är det ju snyggast om klänningen är lång nästan till marken eller??



funderar på och beställa en maxiklänning men är osäker ... för det ser väl inte snyggt ut om den är för kort :P



jag är själv 1,72...



tacksam för svar!! :-)



superbra blogg föresten! :-)

2011-02-26 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: