Skratt till gråt

Haft en tokig glädjesam och känslosam dag idag och skrattat så jag börjat gråta och så har jag varit lite arg också men sådär arg så jag liksom börjat skratta istället, galet det där med känslor ibland :-) Lite ovanlig dag med mycket upp och ner, och så är livet ibland. Livet är inte alltid lätt men mycket blir vad man gör det till, jag må vara klyschig ofta men det ÄR faktiskt så det är :-)

Har nyss suttit och mumsat i mig äggsmörgåsar och druckit te och bläddrat i några nya tidningar nu ikväll, skönt! Kanske sätter jag mig och kollar på film med M för att skingra tankarna lite, den nya som bla Christina Aguilera & Cher är med i  jag sugen på att se!

Njut kvällen! kraam





Postat av: Beatrice *jobbarkompis*=)

hej erika.. hoppas allt är bra med dej.. du har en sådan fin blogg tycker jag.. kul att läsa den. och är så himla fina bilder på dina barn jämt =))) vi ses väll i maj då jag börjar jobba... kram

2011-02-09 @ 20:48:25
Postat av: Sessan ☆ Vinn OXXO Design Klocka

Välkommen i klubben, jag har det likadant idag...



Slänger över en grande cyber kram

2011-02-09 @ 21:28:08
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: DINARAS FAMILJELIV

O galet gott!



Sånna känslor är inget konstigt. Isf lider jag också av en sån mystisk sjukdom! ;) kram på er!

2011-02-09 @ 22:10:22
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: