{ LÄNGTAR }

ÅH vad jag längtar till nu på torsdag då en av mina bästa vänner, min barndomskompis Bente med familj kommer på besök. Ser verkligen fram emot det och det ska bli så roligt eftersom vi träffas så sällan numera. Tänk när vi var mindre, då sprang vi fram och tillbaka till varandra på 30 sekunder mellan husen. 

NU LÄNGTAR JAG VÄNNEN


Min fina vän Bente och Ludwig, här 6½ månad. Älskar bilden

Postat av: Johanna

jättefin bild!

2011-08-02 @ 13:32:50
Postat av: Bente

Längtar med vännen <3

2011-08-02 @ 21:05:43
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så mysigt!



Ja, Creme Brulee är verkligen vansinnigt gott! :)

2011-08-02 @ 22:43:08
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Katrins vardagstjat

Åh vad roligt för er :)

Gamla fina kära vänner är något av det bästa man har!



Hopaps ni får en fin dag

KRAM

2011-08-03 @ 12:31:40
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: