{ INGA DÅLIGA (HÅR)DAGAR }

Godmorgon 1:a Augusti!

Måndag och 1:a Augusti? förstår ingenting, redan! nää... lite vemodigt faktiskt att tänka augusti men hey ÄN är det sommar och här har vi strålande sol! och 4½ vecka kvar på min semester, nice. Finaste sommarveckan läste jag att denna skulle bli desstom.

Annars då, sovit gott? Själv så skulle mitt hår är i behov av att tvättas men det får vänta tills ikväll. Kör på det alltid lika bra knepet nämligen en knut idag. Ser fint ut och känns extra bra sånahär dagar då håret inte är hundra, inga dåliga hårdagar här inte ;-) Fläta är ju också fint.

Elwiras och Ludwigs hår är alltid lika fint och lilla E har också gärna knut eller fläta och blir gladast om hon får samma som mamma, såklart! Älskar mina barns hårfärger, skulle vilja ha liknande nyans nu bums :-)

Nu-  "fånga dagen" som det heter

Kramis


Elwira häromdagen, vi står och spanar in fina blomster

Postat av: michaela med bebis

känns galet att det redan är augusti! har sommaren ens börjat i år? hoppas att ni får en finfin dag. här skiner faktiskt solen för omväxlings skull ;)

kram.

2011-08-01 @ 09:38:56
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Therese

Under färgen har du samma färg som Elwira :) kram

2011-08-01 @ 10:52:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Så sött :) Gillar med hårfärgen de har.Kram

2011-08-01 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: