Country life, sommarvärme & bebismys


Igår satt jag en stund och njöt i solen och bläddrade bland annat i den helt nya tidningen och första utgåvan från sköna hem "Country life". När det väl händer så är det underbart att sitta för sig själv och bläddra i tidningar och få ny inspiration.

Även idag har vi varit ute hela dagen på gården och sommarvärme har vi haft, helt underbart! Just nu sitter jag och väntar på syster T som varit här i krokarna idag och ska komma förbi innan dom far hem igen. Det blir bebismys med en 12 dagars kille. Som jag längtat och oj vad jag ska sniffa bebisdoft :-)

Vi "hörs" senare!

Superhärligt omslag! och jag älskade verkligen reportaget från en villa i Öresund, galet fint!

Postat av: Josefine

härligt med ny tidning den måste jag nog titta efter

2011-04-24 @ 20:52:10
Postat av: Nina

Mysigt och få träffa lilla bebisen =)



Kram

2011-04-25 @ 10:23:51
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: