Träning, dagisfoto & mumsig juice

Idag har jag varit och tränat på egen hand, 25 min på crosstrainern och sedan "vågade" jag mig på att köra några set med 3 kilos hantlar, nu vill jag ha lite träningsvärk i morgon ;-)
Fick Elwiras "dagis foto" idag, snabbt det gick! hon ser allvarlig ut, men söt så klart, min lilla stjärna!:-) Tänkte visa kortet här, men inte lika kul då tomten ska komma och hämta dom senare ;-) så det får bli efter jul då.
Har pressat ett stort glas av flera blodapelsiner som jag sitter och smuttar på, så otroligt gott! och alldeles strax drar IDOL igång, så himla kul att följa! Nu är det bara solsidan som måste komma tillbaka snart med, undrar när den säsongen börjar igen. Då skulle tv- hösten bli komplett i mina ögon ;-)
Återkommer med lite bloggning senare, kram så länge!
Ett sneak peak :-) Elwiras diadem med en ljust blekrosa blomma, en favoritaccessoar från i somras

Postat av: Sandra

Skönt att träna, vill också!! Alvin tog dagisfoto idag vilket jag inte visste om så han kom i mjukisbyxor men ja det blir säkert bra ändå! Vill också att solsidan ska komma tillbaka! Skulle den inte komma till hösten, eller skulle dom börja spela in då? Kram

2010-09-21 @ 20:47:53
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Duktig du är som har kommit igång!



Och jag funderade också på Solsidan idag - borde väl börja snart. Längtar!! :-)



Kram!

2010-09-21 @ 20:53:03
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Katrin

Men oj! Vi har inte ens tagit bild än.. tror de ska göra det om ca två veckor..

Och vad nyfiken jag blev nu då ;) men den som väntar på ngt gott heter det ju.. =)

2010-09-22 @ 21:14:01
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: ullisar

så roligt att du fått bilderna så fort! för oss tog det halva terminen förra året :) och så ser jag att diademet kommit på, det var också kul att se!



tomtens klappmottagare kommer blir superglada om det blir så här fina innehåll, det är jag säker på :)



krams!

2010-09-27 @ 00:21:05
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: