Ridbrallan

Som gammal "hästtjej" som jag är så har jag sedan "ridmodet" kom haft lite svårt för just alla dessa ridbyxor/tights som kommit som mer eller mindre ser ut som riktiga ridbyxor. Ridbyxor hör stallet till tänker jag :-)
Men det finns vissa modeller och varianter som faller mig i smaken mer och mer. Elwira har också ridbyxor (tights) och tycker de är såå söta på henne när hon hänger i stallet :-)

Skulle själv vilja ha ett par sånna här byxor som gärna får likna det högra paret längst till höger där lapparna inte sitter på "rätta stället" som på riktiga ridbyxor, snyggt snyggt!


Postat av: Hanna - mamma till två prinsessor

Dem till vänster tyckte jag var sjukt snygga:)Hoppas det gick bra att jobba.

kram

2010-09-06 @ 20:09:08
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: carro sthlm

jag älskar ridmodet! ska leta reda på ridstövlarna jag köpte förra året när det blir kallare

2010-09-06 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: