Lördagsmys för hela slanten

Godkväll!
Har minst sagt njutit av den här lördagen med mina fina, utan direkta måsten bara massa närhet & kärlek, utelek bland höstlöven och lite shopping :-)

Elwira är extra kramig & go just nu och det är såå mysigt! Ludwig han är alltid kramig han :-)  det är underbart att se hon och Ludde tillsammans och när hon tar hans händer och hjälper han att gå, mitt mammahjärta smälter!

Behövde en ny jacka till Elwira och jag ville ha en sådan med där man kan ta bort fleecejackan inuti men tyvärr finns dessa bara i rött och blått på Polarn O. Pyret så jag får se om det blir den, men den är verkligen superpraktisk.
En vindjacka är omöjlig att klara sig utan om man är 2 år och går på förskola ;-)

Det är jättekul att de öppnat en ny lite större galleria här i vår ganska lilla stad som heter IGOR, supersöntigt namn men riktigt fräsch galleria! Elwira är redan beroende av goda smoothies och milkshakes som vi köpt där ganska många gånger redan sedan dom öppnade "på riktigt" nu i Fredags.
Måste kila dit någon dag och gå runt lite för mig själv och bland annat besöka butiken Monki, har alltid hittat något där de gånger jag besökt butiken i Stockholm, kul att den finn här nu.

I morgon är det dans igen för Elwiras (och min) del och så ska jag även jobba hela 4 timmar blir jag borta från våra 2 små ;-)
Nää nu ska jag gå och ta en "sista" bit smaskig päronpaj ;-)
Hoppas er Lördag varit bra! Kram & godnatt


Postat av: Carro

låter som en perfekt lördag! kramar

2010-09-26 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: