Filippa K muggar

Igår hämtade jag ett paket från ellos där jag utnyttjade rabattkoden där man fick köpa de snygga Filippa K/Rörstrand muggarna för 49:- för 2-pack (gällde 1 förpackning) sedan gick det även köpa två till för 99:- och slog till på det med. Brukar oftast inte gilla sånadär "erbjudande-saker" som sängkläder mm som det brukar vara, men det här var verkligen ett BRA erbjudande.

 Så nu har jag åtta stycken randiga till min lilla samling av dessa som står ur diskade och klara för användning i skåpet :-) skåpen har jag okcså torkat rent här i dag, storstädning pågår för fullt!

Postat av: mamma mindy

Ja det gäller att passa på när man får städ rycket som inte är ofta..hihihi..men ett måste när man har små..

Såg med erbjudande är smått sugen att beställa hem det med..men får tänka på det..hihi..

Hoppas att du får en skön promenad sen när du ska hämta hem sessan från dagiset sen.kram kram

2010-09-09 @ 12:25:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Snyggt, bäst att passa på vid bra erbjudanden =) Ha en mysig torsdag, kram!

2010-09-09 @ 13:03:18
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: