Underbar LBD

Mama mia vilken u n d e r b a r LBD jag fann hos Asos. Älskar den hjärtformade bandaubodyn upptill med dragkedjan som tuff detalj och söta tyllkjolen med vidd. Gaaah den är slut i min size! det här var ju en klänning som gjord för mig. Tänker den som perfekt klänning på julfest exempelvis, med någon röd accessoar.
Modellens solbränna hade jag också hoppats kommit med vid ett köp ;-)

Postat av: Therese - Colins mamma

Ja, oftast tycker jag kvalitet lönar sig! Jag är så trött på en del saker från ex Lindex som tappar färg, töjer sig o likn.



Riktigt fin klänning! Solbränna - vad är det? ;)

2010-11-10 @ 12:22:41
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Josefine

jätte jätte snygg!

2010-11-10 @ 14:03:29
Postat av: Annas inspiration

Supersnygg,

hade varit pefekt till dig! Synd att den var slut :-(



kramis

2010-11-10 @ 16:21:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jea

Liknande finns på Lindex.

2010-11-12 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: