stopp

Det blev visst en sen uppdatering här idag! Hela dagen har gått så himla fort och det har varit full rulle från morgon till kväll så jag är skapligt slut i bollen ikväll.
Har suttit i soffan och kollat på tv ikväll,  men vet knappt vad jag har kollat på och mina för mina tankar har varit någon helt annanstans, nästan en obehaglig känsla har jag haft i kroppen ikväll för huvudet känns så tungt bara.

Nej det är stopp i bollen just nu, tecken på trötthet och jag borde hoppa i säng nu bums. I morgon är det en ny dag med nya krafter så jag kräver skönhets sömn nu :-)

Hoppas er helg varit fin! Natti natti och sussa sött


Postat av: Sandra

Hoppas du vaknar med ny energi imorgon! Kram och godnatt

2010-05-16 @ 22:30:05
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Carro

känner mig precis sådär ibland på kvällarna, ögonen går i kors. försöker bli bättre på att gå och lägga mig i tid det verkar fungera hyfsat bra här

2010-05-17 @ 08:36:26
Postat av: Maria

Hoppas DU får en fin dag. Tjing

2010-05-17 @ 11:04:31
URL: http://fruengstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: