Prinsesstårta, god sömn & fotografering

Igår var en sån där eftermiddag då jag önskade att jag bara kunde gå och lägga mig och sova för OJ vad trött jag var igår, helt galet och inte alls kul. Men trots allt så var det så klart superskoj att Elwira fyllde 2 igår och hon blev firad lite här hemma, med prinsesstårta så klart, riktigt mumsigt tyckte hon (och jag) :-)
det var inte bara jag som var extra trött igår utan även lilla E var trött och fick läggas tidigare än vanligt igår och vaknade lite tidigare då i morse, men det gjorde så klart ingenting. Sålänge ingen vaknar innan halv sju är jag glad och hittils har ingen vaknat så tidigt här hemma.

Elwira hälsar och tackar för alla gratulationer, jättsnällt! om ungefär en månad så blir det "riktigt" kalas, det ser vi fram emot och få träffa alla! inbjudningskorten är på G ;-)

Prick tio låg jag i sängen igår och måste ha somnat på två röda, tror att Ludwig sov hela natten i natt? har faktiskt inget minne av att jag varit uppe och ammtat? hursom så känns det som jag sovit väldigt skönt iallfall och himla skönt att känna sig utvilad såhär på morgonen. Avskyr att vara trött, för man "får" liksom inte vara trött med två små.

Idag ska jag iväg till en studio och fota mina två små! DET ska verkligen bli superskoj och spännande och se hur de uppför sig, får hoppas inte Elwira springer iväg från kameran eller nått sånt ;-)
Tanken är att Ludwig ska fotograferas först och sedan bägge två ihop. Bilder är det bästa settet att bevara stunden och kommer bli kul att kunna ha dom och kika tillbaka på när de blir större.

Just nu sitter jag med min morgon-smoothie och ska börja plocka fram lite kläder till mina små så jag kan "styla" dom till fotograferingen :-) måste fixa iordning mig själv med lite, men som tur är ska inte jag fotograferas ;-)

Önskar en trevlig helg! och så håller jag tummarna för att solen håller i sig hela helgen

Mumsigt med prinsesstårta, blev tydligen extra gott at gegga runt och äta med händerna också ;-)

Postat av: Sandra

Hoppas det går bra! Vill också fotografera våra små, får bli om någon månad när Edvin är mer stadig. Berätta gärna hur det gick sen, Alvin skulle lätt kunna springa iväg och inte alls vilja vara med på kort :-) Vilken studio ska ni fotas i? Hoppas ni får en bra fredag! Kram

2010-05-07 @ 08:45:16
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart man måste få gegga runt lite hihi lycka till med foto.kram

2010-05-07 @ 09:40:15
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Söt bild :) Här har vi mulet och blåsigt, men hoppas på sol till helgen!



Kram!

2010-05-07 @ 11:08:33
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Katrin

Mums vad gott med prinsesstårta! ;)



Vad roligt att gå iväg och fota de små, hoppas vi får se lite resultat här sen ;) Ångrar så att inte vi gick iväg med Leo när han var mindre och tog lite proffsiga bebiskort. Fast iof sig så har vi flera tusen kort på honom vi tagit själv så ;)

Men nej, det får bli om han får ngt syskon i framtiden att man tar båda då..



Ha en trevlig helg ni också och lycka till på fotograferingen =) Kramrkam

2010-05-07 @ 12:11:36
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad kul med fotografering, hoppas ni får många fina bilder!



Kram!

2010-05-07 @ 13:05:29
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

sötis! ska bli kul att de hur bildern blev! kram

2010-05-07 @ 13:13:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Pauline

mmmm! gott

2010-05-09 @ 11:23:12
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: