Lunchat

Har ätit denna mumsiga och enkla sallad till lunch idag. Tycker det är så gott och superbra lunchmat dessutom. Försöker bli lite bättre på att äta sallad och idag blev jag riktigt sugen på det :-)

Brukar ha i pasta med men jag var hungrig och hade ingen lust att vänta några minuter extra på den idag.
I salladen hade jag en färdigblandad salladsmix, färdiggrillad kyckling, coctail tomater, hackad rödlök, majs, gurka morötter, avocado, solroskärnor samt en klick keso till och örtagårdsdressing på salladen- mums!

Det ultimata idag hade varit att sitta ute och äta, för det är så härlig sol ute här!

God vardagssallad som passade fint denna soliga dag

Postat av: Carro

ser galet mumsigt ut!

2010-05-12 @ 15:54:34
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Ja sallad är verkligen gott och en fröjd för ögat om man gör en trevlig sådan. Vi har också ätit kycklingsallad ikväll och det är så skönt att få i sig något lätt på kvällen tycker jag istället för en mastig middag. Hoppas ni har det trevligt på bion nu.

2010-05-12 @ 21:28:19
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: