Lill-lördags hälsning

Se där! solhatten åkte på tillsist när hon själv satte på sig den, då passade det minsann att springa runt med solhatten inomhus ;-)  En bestämd och rolig liten tjej är hon våran tjej!
Ikväll har både hennes och Ludwigs favorit -pryl och tittut-leken har varit helt vild här hemma, två små vildingar har vi här hemma nu, det är så kul att se dom tillsammans, Elwira först och Ludwig efter hasandes i full fart efter och skrattar åt varandra men Ludwig "säger till" om han tycker hon blir för mycket :-)

Nu sussar bägge mina små och jag ska göra iordning en ost-bricka. Har varit så sugen på ost i flera dagar nu, trots att jag egentligen inte är något direkt "ost-människa" så är det några, framförallt En ost jag älskar (som jag inte mins vad den heter nu) som är så god!
Vin är inte min grej så jag smuttar på lite päroncider ikväll och mumsar kex, päron och vindruvor till osten *MUMS*

Önskar en fortsatt trevlig lill-lördags kväll!

Elwira skickar en kvälls-hälsning iklädd favorit- pyjamasen och hon ville tillsist prova nya solhatten ;-)

Postat av: Sandra

Åh vad gott med ost, kex och vindruvor.. Cider är inte helt fel det heller, jag är inte heller någon vinmänniska men vitt vin kan jag dricka ibland.. Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

2010-05-19 @ 19:48:50
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Therese

Har du sett de randiga solhattarna på POP? Jag ska köpa en sån till Viggo. Men jag har även en massa andra solhattar nya hemma som Ludde kan ha. På lördag skulle jag och Viggan kunna komma och hälsa på er om du inte vill komma hit förstås. kram

2010-05-19 @ 20:09:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!



ja tänkte på det där med att Elwira tar av sig pyjamasen på natten, kan det inte vara så att hon blir för varm?

en tanke bara...



Ha en fortsatt bra kväll!

2010-05-19 @ 20:20:39
Postat av: Erika svarar:

Helena: Nej så är det inte, hon tar av sig allt oavsett vad hon har på sig, alltså skulle jag lägga henne i enbart blöja och trosa så ryker det med av, vi har provat allt ;-)



I vintras hade vi superkallt här hemma ett tag då våra element slutade fungera och även då slängde hon av sig pyjamas och blev kall så då var det bara sätta pyjamasen med dragkedjan bak annars blev hon ju en isbit.

Hon är även lite låg-tempad och inte heller varm utav sig.



Men snart när det kommer bli varmare inomhus ska jag byta ut hennes pyjamas till varianter med kortare ben och armar, de var perfekta förra sommaren :-)



Trevlig kväll!

2010-05-19 @ 20:29:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Så söta de är i sina nya solhattar. Låter gott med ost och tillbehör, speciellt för mig som är en sådan gillande människa.

Du ska inte åka med till London i slutet av juni;)

2010-05-19 @ 21:51:37
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Theresa

Jag undrar vad osten heter :) jag ÄLSKAR ostar!!

2010-05-19 @ 22:12:15
Postat av: Rebecka

Så söt :) Gulligt med solhattar på barn.kram

2010-05-19 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: