Frisk M & innefixar söndag

När Marcus skulle åka och hämta mig igår hann han knappt sätta sig i bilen förens han fick världens migrän och var tvungen att vända bilen tillbaka till butiken. Hans syster, mallan fick stänga butiken och skjutsa honom till akuten och ta med lilla Elwira.
Han hade varit helt borta igår och när han kom in till akuten hade han så ont att han inte ens kunde prata. Efter en imigran spruta mot migrän blev genast bättre och efter ett par timmar på sjukhuset fick han åka hem, eller rättare sagt läkaren tyckte han borde stanna där över natten men det ville inte M.
Skönt att han kom tillsist och mådde bättre, det är aldrig kul när ens närmaste mår dåligt.
Marcus har migrän i släkten och har haft det förut men så dålig som han blev igår har han aldrig tidigare varit.
Vädret tror jag har betydelse, snabba väderväxlingar kan ju påverka. Jag är själv rätt känslig mot det och igår var det åska i luften och hade ont i huvudet hela eftermiddagen och kvällen.

Idag regnar det här och Marcus jobbar och jag har varit superflitig här ända från morgonstarten och håller på att tvättar för fullt och lekt och busat med mina små och lagat supergod fläskpannkaka till lunch, dubbel sats med extra mycket fläsk *mums*  
Full rulle non-stop men nu har bägge somnat efter lunchen och jag får en liten paus, välbehövligt innan det blir full rulle här igen.
Mysigt att vara inne idag iallfall tycker jag och något smaskigt ska jag svänga ihop till mig själv till kvällen med, blir en sorts glass ;-)

Hoppas ni har en mysig söndag! Kram









Postat av: Therese

skönt att det gått bra, kramar

2010-05-23 @ 13:36:15
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Tindra

Inte kul när ens nära o kära blir dåliga :( . Vad jobbar din M med???? .....Vad gott med pannkakor o fläsk, yummie :)

2010-05-23 @ 13:36:30
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: