Solsken & läkarbesök

Strålande sol här och alla är friska *peppar peppar* kan väl inte bli bättre :-D
Har sovit sådär i natt men ska försöka vila en stund lite senare så piggnar jag nog til lite mer.
Idag ska Ludwig till BVC och det är läkarkoll på schemat idag. Läkaren är väldigt förtjust i Ludwig så det är bara ett nöje att gå dit och "visa upp" han.

Har ju frågorna från frågestunden som jag inte svarat på att göra med, men det får bli efter jag piggnat till och fått en gnutta sol på mig ;-)

Önskar en fin Tisdag! kraam

Postat av: carolina

ja, jag undrade nästan vart mina frågor tog väge, om dom var olämpliga, haha ;)

hoppas det går bra på bvc =)

2010-03-16 @ 11:42:04
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: