Soliga, härliga fredag!

Kan inte låta bli att få vårkänslor när solen skiner så härligt som den gjort idag :-) Tog dock ett tag innan vi kom ut idag, men så är det med två små ibland, går inte alltid på två röda att ta sig utanför dörren.
 Skippade min Boomerang-dunjacka idag för jag blir så himla varm nu när vi är ute och går, är egentligen jättefrusen av mig.
Räckte bra med skinnjacka idag när solen sken (cashmerekofta under) och så rosa converse- vårigt värre idag! men hade ullstrumpor i så jag inte frös ;-)
Nu har syster R åkt hem igen men det var trevligt att ha henne här men tiden har gått aldelles för fort- som vanligt då.

Återkommer ikväll med lite nya pics från dagen ikväll :-) hej så länge!

sol som ger skön erergi!

Jag, Elwira och så en liten nyfiken Ludwig som vaknade i just denna stund och kikar fram :-)


Postat av: Therese

snygging! Snart får du börja använda dina RL grejer :) nu börjar det bli varmare. kramar

2010-03-05 @ 17:57:15
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: carolina

fina rudbecksparken! längtar tills jag kan gå dit och sola :) vi saknar ju balkong.

har aldrig sett er där dock, och jag har perfekt utsikt, haha ;)

haha, söt han är som kikar fram =)

2010-03-05 @ 18:08:07
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysig bilder :-) Jag har också vårkänslor - trots att det var 10 minus i morse... Men solen skiner ju :-) Ha en mysig kväll!

Kram Nina

2010-03-05 @ 19:59:21
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Bella

Är det svårt att dra er vagn i snön? Ska köpa pear eller peach som syskonvagn är det tänkt. Finns det något negativt med Pear vagnen?

2010-03-05 @ 20:57:18
Postat av: Erika svarar:

Bella: Den är inte speciellt tung att dra i snön tycker jag, men visst händer det att man kan fasta där det är dåligt plogat! om jag skulle vilja ha en vagn som är förmodligen bland de bästa i snö skulle jag lätt välja en Urban Jungle

2010-03-05 @ 23:04:12
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är en sån vi har nu, en enkel. och tycker den är helt värdelös :) men tack för svaret!

2010-03-06 @ 09:50:30
Postat av: Erika svarar:

Bella: Jasså! har också kört UJ:s singel vagn i snö och tycker den är super! rent logiskt & tekniskt så är det ju trehjulingar som ska vara bäst i snö eftersom de kan "skära" igenom snön på ett annat vis än vad fyrhjulingar kan. Ha en riktigt skön Lördag!

2010-03-06 @ 10:18:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: