Påskvecka & sommartid

God morgon nya vecka!

Nu är det ju sommartid men vi har inte "drabbats" av någon störning med våra två små utan det fungerar fin fint här och ingen vaknar innan åtta, så det är som vanligt :-)
Jag har fått sovmorgon hela helgen + idag, så här kan vi snacka LYX för min del. Mina föräldrar har dessutom varit här så jag känner mig väldigt utvilad nu, härligt!

Idag ska vi packa in hela familjen och åka till Mio för att spana efter en säng till Elwira. Ikea känns uteslutet just nu. Men vet en säng där som jag gillar, men den kommer förmodligen bli Luddes när det blir dags för han, men liite tidigt än ;-)
Sedan ska vi även till en cykelaffär och kolla på någon cykel som M kan ha samt med barnstol därbak samt hjälm till lillan.

Det är ljust ute här idag och det känns som vår i luften, härligt härligt!

Kraam till er alla!


En rosa kronan skulle inte vara helt fel, fast nu vet jag inte om det är en rosa damcykel M är ute efter ;-)


Postat av: Carolina

Låter som ni har en härlig dag framför er :-)

Jag är en av de bloggar som blivit utvald att ha en tävling i samarbete med Apoteket, hur lätt som helst att delta - kika gärna in och var med! :-) Kram Carolina

2010-03-29 @ 10:22:25
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sandra

Låter som en härlig dag! Hoppas ni hittar någon fin säng och cykel :) Alvin älskar att cykla!

2010-03-29 @ 10:48:42
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: