Måste göra

Morning!

Idag är jag en trött mamma som inte alls ville stiga upp i morse, hade gärna legat kvar och knoppat lite till :-)
Men det går inte för sig för idag har jag ett berg av tvätt som jag måste ta tag i.
Tvätten börjar nog likn något som kanske skulel vara en vanligare syn hos familjerna i tv programmet "familjen annorlunda" :-)
Förstår inte hur det kan bi så mycket tvätt på en vecka? Ludwig vår lile skrutt han är dock väldigt "ren" av sig och dessa andra "olyckor" som jag hör folk är med om har knappt hänt här, och jag behöver aldrig byta hans kläder på en hel dag men hans kläder som han haft på sig måste ju ändå tvättas efter de används.
Herregud om jag tycker det blir mycket tvätt nu, kan ju bara tänka mig hur det blir när båda barnen är äldre och far runt och fläckar ner sig, tror jag ska anlita tvätt- hjälp då ;-) fast jag tycker faktiskt det är rätt "skönt" på något vis att tvätta trots allt...

Nej nu ska jag sluta prata tvätt och slänga i mig en "nöd-kaffe", mysa lite med Ludwig och SEDAN ta tag i måste- göra ;-) Just det, en frågestund hade jag tänkt lägga upp här sedan med, några som  frågat efter det, kul tycker jag!

Solen skiner så härligt här idag igen, men jag ska ska njuta av den i eftermiddag! Önskar en härlig lill- lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: