En liten "rast"

Sitter just nu med M och har "rast" hehe :-) Magen är fullproppad med ugnspannkaka som jag fixade iordning till lunch och åt en hemmagjort frozen yoghurt till efterätt, så är minst sagt mätt nu.

Njuter lite av tystnaden nu när bägge barnen sover lunch och passar på att mysa lite med M ;-)
 Oftast somnar Ludwig strax efter eller innan Elwira runt lunchtid och det är perfekt, för han behöver en stund sömn om dagen, men han har alltid varit en vaken och pigg liten en! ibland kan han sova typ 5 minuter på en hel dag utan att ens verka vara trött. Därför är det bra med barnvagnspromenader så somnar han direkt, och när vi åker bil så klart.

Det är inget vidare väder här idag, det duggregnar och jag hör hur det droppar en massa här utanför fönstret och snön smälter bort. Mer och mer var dag nu, så det är ett plus!

Tror min lille man är på väg att vakna nu och lite mat i flytande form vankas det för hans del ;-)

Trevlig helg! kraam


Postat av: Sandra

Skönt med en liten rast :) Ja jag hoppas också han inte blir förkyld igen! Vi var ute och gick i regn vädret och det var inte så skönt! Edvin sover ju inte heller så mycket om dagarna men han är trött däremot. Fast han sover iaf någon timme som tur är. Hur sover Ludwig på nätterna nu?

2010-03-19 @ 14:45:40
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Kristine

Va roligt att du tycker vi är lika. Är så svårt att se så här tidigt tycker jag. Har beställt peelingen nu så jag kommer bli vårfin , om våren dyker upp snart:) Kram

2010-03-19 @ 15:19:19
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh gillar din nya design :-)



Ha en fin helg tjejen

KRAM

2010-03-19 @ 17:31:26
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: