Asos baby skor

Asos har verkligen mycket fina plagg & skor till de små. Framförallt bra är deras utbud på skor till baby & barn.
Här finns de flesta märken såsom; Converse, Dr Martens, uggs, crocs, havaianas, Vans, Converse, adidas, Birkenstock, Hunter, Timberland mfl i MINI- format.
De söta mjuka baby cribsen från Converse som Ludwig har och Elwira haft finns också här. Vita, röda, rosa och blå såg jag fanns.

Tycker crocs är skitfult till vuxna (så länge de inte används som bara arbetssko) men små varianter till barn är ju riktigt söta, och de som har sådana här skor säger ju at de är supersköna. Är väldigt sugen på ett par flip- flops till Elwira från mitt personliga favoritmärke havaianas som gör de skönaste och mest hållbara flip flopsen enligt mig.
Men måste tänka praktiskt också och jag tror inte de skulle komma till så mycket användning, ett par crocs känns som ett bättre alternativ till Elwira.  
Måste göra en liten "inventering" bland Elwiras skor snart med så jag vet ordentligt vad hon har och saknar.

Nu ska jag kika vidare en stund på vårskor till E :-) På asos finns verkligen mycket fina vårskor både till små killar & tjejer!



Postat av: Alexandra

Halloj!

Så fina skor. Dom Rosa stövlarna är så söta!

Ha en toppen fredag!

2010-03-19 @ 12:44:30
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Josefine

baby cribs converse är himla gulligt till små fötter !

2010-03-19 @ 15:00:25
Postat av: Josefine - Glamourmaman

ASOS har ju så snygga skor, vill ju skicka efter hur många som helst;)



Sv: Visst är det snyggt med Skinnpaj och pälsväst ihop:)



Hoppas att ni får en fin fredag!



Många kramar <3

2010-03-19 @ 16:00:56
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst var dina vita baby converse i skinn? För de på asos är väl i tyg om jag inte minns fel... I vilken affär köpte du dina? Dom är ju så himla söta så jag tror jag måste köpa dom till min son i vår men hade ju varit fint att ha de i skinn så de matchar mina egna :-) Ha en fin kväll! Mvh Jenny

2010-03-19 @ 16:46:04
Postat av: Carro-sthlm

Jag visste inte att det fanns mini- hunter extremt söta!

2010-03-19 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: