Somriga & härliga smycken

Jag är såå sugen på ett nytt smycke och hos Kyssjohanna har det nyligen trillat in en hel del fint! halsbandet med hästen skulle se snygg enkel och fin ut runt halsen och lilla E skulle gilla den med ;-)

Rosettarmbandet från Kitsom samt hjärtat från samma märke är så himla fint! samt det minst sagt färgsprakande armbandet med fågeln fenix skulle pigga upp en enkel sommar outfit med jeansshorts och linne på ett kick och likaså den stora ringen med blommor i vackra pasteller.
Det billigaste smycket på bilden här är de jättesöta örhängena med gröna stenar i, 125:- som hittat!


Postat av: Josefine, Blåeld

Jag är mest sugen på ett humanityarmband i rosa just nu...



Kramar!

2010-06-27 @ 13:58:16
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

jag har med varit inne och kikat men det är så dyra de jag vill ha. Så nu har jag köpt lite andra nya från Helena Berggren istället. Hoppas ni mår bra och att du får paketet i veckan, kolla mailen du får info där när det är dags att hämta ut. kramar

2010-06-27 @ 17:54:25
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: carro sthlm

wow vilka fina! framförallt det armbandet längst till vänster högst upp!

2010-06-27 @ 19:15:04
Postat av: Emilia

Har ni fått hem fotona från fotografen ännu? Skulle va kul att se :)

2010-06-27 @ 19:20:20
Postat av: Erika svarar:

Emilia: Åh, jag var där för ett par veckor sedan och kollade men ville ha med mig M med för att välja ut bilder och fick en ny tid men de hade tydligen väldigt dåligt med tider så det dröjer ett par veckor till innan vi kan få kika på bilderna igen... Var inte så jättemånga, typ 15 st men himla svårt att välja ändå :-)

2010-06-27 @ 21:18:50
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: