Ryttarinnan & vår lilla cowboy

Gick och hämtade en av shettisarna tilsammans med Elwira från hagen igår och det var en minst sagt nöjd tjej som fick rida och som verkligen tjatar om hästar numera ;-)
Elwira fick trava igår för första gången :-) Veronika en kompis till mig fick springa med shettisen och jag på andra sidan för att ha koll på lilla E :-) det såg så roligt men hon var duktig och höll i sig!
Sedan åkte hon av för första gången med, fast det var i skritt när shettisen ruskade på sig som bara den + att hon just då inte heller tittade framåt utan på andra hästar i närheten, men det var en väldigt mild avramling, hon mer gled av lite smidigt och jag kastade snabbt upp henne på ponnyn igen och allt var frid och fröjd :-)
Undrar hur många gånger jag själv ramlat av? som tur är har jag aldrig gjort mig ordentligt illa, men det har däremot Marcus gjort ett antal gånger som mindre.

Ludwig var världens gladaste när Elwira red och skrattade och log hela tiden, så himla sött! och han fick sitta på en stor & snäll häst en liten stund med :-) se så liten han ser ut däruppe, hihi!

Tänka sig va,första avramligen och lite trav på samma dag hur många 2-åringar är med om det på samma dag ;-)
Ser ni vår lilla cowboy :-)
Jag & Elwira igår, dålig bild men den enda jag hade att bjuda på från gårdagen när lilla E fick rida :-) omedvetna om att vi blir fotade och så ser det ut som jag är typ i 9:e månaden med tunikan som vinden fått tag på, men men som sagt bjuder på den här ;-)

Postat av: Katrin

Nej då din tokis ;) du är ser inte det minsta gravid ut och är lika fin som alltid =)

Vad sött och kul för henne att få och prova på att rida!



Hoppas du känner dig bättre idag att de jobbiga tankarna inte tagit all din energi..



Kram på dig

2010-06-29 @ 12:17:04
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Så mysigt, för er:) Kul att ni delar samma intresse. Så liten Ludwig ser ut på stora hästen men å andra sidan är han väl inte särskilt stor än...

Hoppas allt känns bättre idag

2010-06-29 @ 13:27:56
URL: http://kidelin.se/blogg
Postat av: Pauline

vad roligt de måste ha tyckt att det var=) läste om husplanerna, spännande. Det är allt bra trevligare att bo i hus än i lägenhet tycker jag, finns så mycket att pyssla med=) Hoppas det blir ett köp.

2010-06-29 @ 18:49:31
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Josefine

hihi men så söt lille-man är där uppe på stora pållen!

2010-06-30 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: