Febrigt & lite annat men bra trots allt

Hej Fredagskvällen!

Japp det är tre näsor som rinner här hemma just nu men det är egentligen inte så jätte märkbart med de två små och dom har varit pigga och glada som vanligt idag, ingen feber heller.
Annat är det med mig då som fortfarande har över 39 graders feber och håller på att koka över. Har illfall klarat av att göra middag och snabb-badat de två små ikväll och dagen har gått rätt smärtfritt trots allt, har ju mått värre. Bara jag är sjuk så är det lungt och att inte E&L blir mer än lite snuviga nu.

Det har varit guld värt idag efter lunchtid då Ludwig oftast somnar strax efter Elwira och då passade även jag på att sova och det gjorde nog mycket. Tack o lov för synkade barn dagar som denna :-) Alvedon och cola har också hjälpt till och tack o lov har frossan släppt, så åt rätt håll är jag påväg.
"Skönt" måste jag säga att det har regnat och åskat (!) här idag så det har varit en bra dag att stanna inne :)

Föressten, Elwiras blå pyjamas med luftballonger som hon har på sig ikväll såg jag på Polarn O. Pyrets rea igår, den är toppen och har dragkedja. Skulle gärna vilja ha fler av den, ska kika om den finns kvar på stan efter jag blivit frisk.
En superfin sverigeklänning som jag vunnit har kommit, så nu längtar jag lite extra till midsommar och få se Elwira i den :-)

M har jobbat och haft en hektisk dag men nu är han hemma och det blir en lugn kväll och kanske någon film.
Nu ska jag natta min lille prinskorv och dricka ännu mer vatten och cola.

Hoppas ni har en fin fredag och är friska! kram

Våra två små för en liten stund sedan här hemma i soffan, strax innan nattning

Postat av: Carolina

Har 2 lite snoriga barn här hemma, men ingen feber eller annat märkbart tack och lov :-) ha en härlig helg! kram

2010-06-18 @ 19:51:35
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Carolina

Åh, vad kul att den redan kommit - hoppas vi får se bilder på E i den! :-)

2010-06-18 @ 20:15:52
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Therese

Sötnosar :-)

Krya på dig, jag vet hur tufft det är att vara sjuk och ta hand om två barn så en stor eloge till dig :-)

Ha en trevlig helg/Kram Therese

2010-06-18 @ 20:36:43
URL: http://mammatessie.blogg.se/
Postat av: Katrin

Sötaste syskonen! =)



Men usch då, är du sjuk... stackars dig! Hoppas verkligen du kryar på dig snart!! Och vad sköntr att de var synkade som du sa så du också kunde vila!



Krya på dig nu, kram

2010-06-18 @ 22:08:23
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Stackare med feber. Krya på dej! Jag hade någon släng förra veckan då jag mådde pyton med samma symtom som dina. Det varade typ bara 2-3 dagar. "Hoppas" du har något likanande så att du snart blir bättre. Kram kram

2010-06-18 @ 23:52:28
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Cdot

sötnosar!!! krya på sig!

2010-06-19 @ 13:22:48
Postat av: ERIKA

CDOT: Tack, är redan på bättringsvägen, skönt det!



2010-06-19 @ 23:00:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: