Bullar & "all tid i världen" promenad

Idag har det varit riktigt skönt väder här, speciellt på förmiddagen det tycker vi om men sedan kom regnet en sväng igen och det tycker vi mindre om när vi fick "fly" regndropparna ;-)
Har precis satt igång med en sats bullar och degen håller på att jäsa just nu. Men jag saknar ägg till penslingen så snart ska vi ta en promenad till affären, blir nog en såndär "jag har all-tid- i .-världen"-promenad tänkte jag, alltså när Ludwig får åka vagn och Elwira gå och hålla i vagnen, det går ju inte lika snabbt fram då ;-)

Kram & på återseende, om jag inte bränner bullarna dvs ;-)

Postat av: Josefine

m färska bullar är bland det bästa jag vet!

2010-06-13 @ 16:56:27
Postat av: Katrin

Mm vad gott! Doften av nybakade bullar är ljuvlig =)



Hihi, jag brukar också säga evighetspromenader när Leo ska gå själv, eller ja, han springer ju, går nästan aldrig ;) Men ska absolut peta och kika på allt!



Föresten, din sida ser jättekonstig ut när jag kommer in.. en rubrik med "8månader" och massa text är huller om buller med din vänster spalt.. fast det kanske är bara i min dator??



Kramis

2010-06-13 @ 18:32:41
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Mysigt med ost kväll :)

Älskar ost ;)



Ha det finast kram

2010-06-13 @ 18:34:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Vad gott det lät med bullar, kanske också får ta och baka några i veckan! Mums!!!

2010-06-13 @ 19:00:15
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: