Home sweet home

Åkte hem från Norrköping idag och jag var såå trött när vi kom hem. Elwira sov inget i bilen mwn hon somnade en timme när vi kom hem och Ludde likaså och jag passade på att vila en stund i soffan. 
Skönt är det att vara hemma igen, var borta lagom länge. Ikväll har vi ätit god lax och potatis och så vispade jag ihop en kladdkaka med en chokladkaka med 70% kakao i, mums!  ;-)

En dusch på det här och sedan blir det soffhäng och ska nog kolla runt lite på laptopen innan det är dags att sussa sött.

Elwira somnade igårkväll i morfars famn, så sött! och fingrarna har glitit ut ur munnen som de oftast gör då hon somnat :-) Vi alla somnade till regnets smatter utanför

Home sweet home, är skönt att vara hemma!

Postat av: Nina - Glamourmamman

Låter som om ni har haft en toppenhelg! Men nu hoppas vi att sommaren är tillbaka imorgon :-)



Kram & Gonatt!

2010-07-25 @ 22:05:02
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gud vilken söt bild :)

2010-07-25 @ 22:33:30
Postat av: sandra

Alltid skönt att komma hem fast det är roligt att åka bort en sväng med! Gott med kladdkaka också, var ett tag sedan jag gjorde det nu. Ja det var på tiden att klippa honom nu ;-) Men hans hår växer så himla fort! Kram

2010-07-25 @ 22:52:38
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Petra

Mysigt att få somna på morfars arm,)söt bild kram

2010-07-26 @ 00:22:10
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: