Det blev pannkaka av alltihop!

Blev himla sugen på att göra pannkakor till lunch för nu när det är varmt orkar man ju inte äta något jätte-maffigt till lunch och inte heller laga till det känner jag. Svårt att komma på vad man bör äta vid lunch med?
Men det var inte bara att göra pannkakor idag, för att stå i den där värmen som det blir när man gör pannkakor + att det är varmt, nej det var en ren katastrof!, PJUH såå varmt och svettigt! Dessutom blev Ludwig hungrig mitt i allt och Elwira skulle gå på toa och.. ja ni förstår, en hel del spring och så pannkakor som skulle passas...

Hade ingen lust att äta dom när det väl var klart men Elwira skaskade i sig ett gäng med god aptit iallafall
Varm o slut som jag var så ställde  jag mig i duschen tillsammans med Elwira och sedan fick E & L bada en stund tillsammans. Det var skönt vill jag lova!

Nu sitter jag här ny duschad och Ludwig & Elwira sover sin dagliga lunch-lur samtidigt och jag har fått i mig ett gäng med pannkakor nu.
Det blev ju bra tillslut men aldrig mer att jag ska göra samma misstag och ställa mig och steka pannkor såhär i värmen, det kunde slutat med att det blev pannkaka av alltihopa ju, höhöhö! (roligt va ;-)

Gaaaalet varmt idag och vi blir mest ute sedan hela eftermiddagen :-)






Postat av: carro sthlm

a det råder verkligen värmebölja nu! orkar själv bara dricka mest ! ha det

2010-07-03 @ 15:32:16
Postat av: Rebecka

Usch nej ingen bra idé i värmen kanske,men gott :) Kramar

2010-07-03 @ 15:40:21
Postat av: Katrin

Haha, ja nu var du fyndig ;)

Nej vi orkade verkligen inte göra nånting idag vi heller.. har bara slöat, badat och slöat, lovely!

Är också nyduschad nu och gud vad skönt det är! =)



Hopaps ni har en mysig kv'll, kramkram

2010-07-03 @ 21:49:35
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag hade gärna ätit dina pannkakor nu!!!!! Nu har jag mailat om brevet och lagt upp bilder på mina nya Ray Bans kramar

2010-07-04 @ 10:36:53
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: