Ull & en pyjamas från polarn o pyret

Elwiras garderob har blivit uppdaterad med lite nya plagg i ull. Polarn o pyret har skön kvalité som inte kliar när man har det närmast kroppen och värmer skönt ute i kylan.
Ull är ju ett material som har tendens att vara varmt på vintern och svalt på sommaren, perfekt med andra ord.
Ullstrumpor hade hon sedan innan men fått några nya eftersom de går åt, ullvantar (att ha under hennes vintervantar), En balsclava att bära under mössan så ingen kyla kan tränga in. 
Ett underställ att bära närmast kroppen i två delat samt "lager två" med tjockare byxor + jacka fick hon också.

Hon har även fått låna en heldress i ull med dragkedja från samma märke så nu är hon minst sagt laddad till förskolestarten med dessa sköna och funktionella plagg. Nu har jag bara kvar att märka dessa med namnlappar.
Bytte även hennes pyjamas (den röda med hjärtan) till den med små maskotar på, så söt! och den har istället knappar som är det enda som får sitta kvar på E ;-)
Blev ingen rea shopping idag, är ju synd att de inte rear ut deras ull-kläder eftersom de kostar, men jag tror de aldrig har rea på dom eftersom de säljs året om? synd att inte följande var på rea :P

Sockar, balaclava (väpnarhuva) och vantar i ull


Underställ (lager 1)

Underställ (lager 2)

Pyjamas med små pop maskotar tyvärr var inget av detta på rean.


Postat av: C

Vilken shoppinglycka! : ) Pyjamasen med maskotar vet jag fanns på internet-rean men de verkar vara slut nu. Fina är dom i allafall! Bra köp!

2010-01-11 @ 19:10:56
Postat av: Josefine - Glamourmaman

Hihihi, det ser ut som min shopping från i lördags minus pyjamasen. Annars blev det hela kitet!



Kramar <3

2010-01-11 @ 19:57:33
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: Erika svarar

C: jasså, i butik var den tyvärr inte på rea. Ludwig har en likadan så nu kan de dessutom matcha ;-) tycker pops pyjamasar är de absolut bästa, går att använda länge. trevlig kväll!

2010-01-11 @ 19:59:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Ingela

Fina saker!

Ida har också underställ i ull, närmast kroppen. Köpte PoP:s balaklava men den var tyvärr för stor, även i minsta storleken :(

2010-01-11 @ 20:05:38
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: ullisar

vi har ingen fysisk pop-butik i min stad så jag brukar handla i nätbutiken (eller på Tradera ;) och jag blev lite besviken på deras rea. var ju inga direkta fynd som gick att göras där inte? det du har köpt ser ut att vara precis vad jag hade velat ha. fast gärna på rea då :)

2010-01-11 @ 21:52:00
URL: http://ullrika.se
Postat av: Linda

En baclava har Noah fått idag men från Lindex och ett par PAX skor så nu är vi nog redo för skidsemester. =)

2010-01-11 @ 22:06:19
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Therese

Var pyjamasen på REA? jag har ju en svart sån i 68, fick du den till Ludde? Jag har mer kläder till honom hemma. kramar

2010-01-12 @ 14:09:30
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: