Super fräscht omslag

Var omöjligt att låta bli att köpa nya numret av Elle med superfräscht omslag med snygga Jennifer Aniston på.
Jag blev verkligen helt såld-underbart omslag! :-)
Tycker Jennifer Aniston är riktigt snygg och ett exempel på lyckade skönhets operationer för hon ser naturlig ut.
Även nya numret av mama har dumpit ner här i lådan. Nu har härlig läsning som jag ska ta mig lite tid och sitta och bläddra i till kvällen i soffan

Postat av: Carolina

Jag fick också Mama idag, tack och lov - blev såå avis när jag såg i vissa bloggar att de fick den redan igår ;)

2010-01-15 @ 15:12:14
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

specialnumret som vi prenumeranter fick var till och med ännu snyggare!:) också med Aniston. Men i svartvitt och där hade hon istället skinnjacka på sig. Ligger just nu och pryder vårt soffbord!



Hoppas du får en underbar fredagskväll med dina små!

Kram

Isa

2010-01-15 @ 17:15:33
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: