Slow...

Jisses vad blogg.se går segt idag, inte första gången men lika irriterande varje gång! Det ska gå snabbt och smidigt att blogga inte ta en evighet att skapa ett inlägg, det är ju ingen som har tid med det.

Jag tänkte lägga upp massor bilder, men det har inte gått något vidare att blogga idag så jag får väl försöka lite senare och hoppas på att det fungerar bättre sedan?

Fortsätt njut av denna härliga söndag, det ska jag göra nu *kraam*

Postat av: Nina - Glamourmamman

Skönt att höra att det inte bara är för mig det strular... Jag blir så trött när blogg.se är sååå segt!!!



Hoppas att du har haft en fin söndag i kylan!

Kram Nina

2010-01-03 @ 18:59:31
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: