Räkenskaper & babykunskaper

Att sitta vid datorn med en baby i famnen är inget att rekommendera och inget jag brukar göra men idag när jag satt och betalade in de sista räkningarna så började Ludwig bli lite kinkig eftersom han började bli hungrig så han fick sitta med en liten stund och hjälpa mamma ;-) för jag ville få det undanstökat lite snabbt men det gällde att hålla hålla koll på hans händer så det inte blev något galet OCR-nummer inmatat ;-)
Ludwigs koordinationen blir ju bättre o bättre för var dag, duktig liten kille som börjar bli stor och ännu mer duktig.

Allt man sätter framför honom tycker ha så klart är superspännande och internetdosan fick han tag i och tappade ner på golvet och plånboken min dunsade i backen i samma veva.
Pilla & ta-på-allt-tiden får vi ännu en gång uppleva med lille Ludwig just nu :-) utvecklingen går fort

Först var han nöjd & glad i sitt gym innan han blev sugen på mat

Men sedan ville han hungrig, men maten fick vänta någon minut och han fick sitta med framför datorn och "hjälpa" mamma bli klar med räkenskaperna ;-) sedan fick han mat

Postat av: Carolina

Hihi, en blivande ekonom kanske? ;)

2010-01-26 @ 16:24:28
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Linda

Å va fort det går.

2010-01-26 @ 17:45:58
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: