NAP SALE

En bland de lyxigare och dyrare reorna pågår hos NAP
Hade jag några slantar över skulle jag lägga vantarna på något jag skulle kunna använda i många år framöver. En enkel klassisk mössa i fint material exempelvis, finns ett par söta just nu.

Svarta skinnhandskar är så jag och använder det både höst, vinter och vår och ett par i lyxigt skinn med snygga detaljer på väcker ha behär, som dessa från Marlene Birger.

Shoppa solbrillor på nätet kan ju vara svårt om man inte har möjlighet att prova innan men pilotbrillor eller stora hollywood brillor är hursom alltid snyggt på de flesta.
Halsband i form av hjärtan tycker jag alltid är snyggt och passar vid alla tillfällen, vardag som fest. Ett hjärta från Roberto Cavalli? ja tack!




Net-a-porter

Postat av: Josefine

Jaa! älskar hjärtat med strass längst ner. vill ha här och nu

2010-01-10 @ 11:44:38
Postat av: Sabina

snygga solbrillor :)

2010-01-10 @ 13:22:22
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: