Nyårsgåvor till de små

På Julaftonsmorgonen fick både Elwira & Ludwig ett varsitt paket, Elwira fick denna väska från Micki. Ludwig fick denna söta Bukowski kanin med hans namn broderat i svart som syntes på bilden här, hur sött?
Direkt när jag fick hem den blev jag så kär i den att jag var tvungen klicka hem en likadan, fast en tjejflicka till Elwira också från Bukowski och med "Elwira" borderat i rosa. Så hon fick kaningen som fin nyårsgåva.

Ludwig fick en filt från Lundmyr of Sweden som är otroligt fin & skön, perfekt babyfilt. 
Filten är kabelstickad och känns lyxig.  Stilren utan att kännas "tråkig".  Är väl egentligen en sommarfilt, men fungerar jättebra innomhus just nu, så mysig att ha i Emmaljunga vagnen som han sover i här hemma.  
Utomhus ligger han ju i sin fina Molo overall, så där behövs ingen filt. (från lillamirakel)

Bukowsk ikaniner med "Ludwig & Elwira" broderat på köpta från minifolk


Filten från Lundmyr of sweden med söta texten: "Sov sött strålande vän mjuk är kvällen mot din kind Snart vaknar du i morgonsol och jag är här intill dig"

Postat av: Carolina

Vilka ljuvliga kaniner - vart köpte du dem?

2010-01-07 @ 11:44:21
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emme - emmesprinswilliam

ooj vilka fina o mysiga gosekaniner

2010-01-07 @ 11:50:15
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/
Postat av: C

Jag har med köpt filten från Lundmyr till vår kommande, tycker precis som du att den känns lyxig och fin utan att bli tråkig. Men vad menar du med sommarfilt? : /

2010-01-07 @ 13:59:29
Postat av: Erika

C: glömde bort ladda upp bilden på filten såg jag nu, men nu är det fixat ;-) Filten kallades "sommarfilt" i beskrivningen där jag köpte filten, därför jag skrev så... (se länken till lillamirakel)

2010-01-07 @ 15:38:34
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: C

Tack för ditt svar! (förstod att du glömmt bilden)

Jaha, då förstår jag varför du kalla den så. Tänkte som snart nybliven mamma om den inte alls funkar nu på vintern/våren hehe nojjig som man är.



Tack för du tar dig tid att svara förresten, de uppskattas!

2010-01-07 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: