Skönaste lördagspromenaden

begav mig ut på en skön promenad efter lunchen med mina två små och det var riktigt kallt idag så det var lager på lager- klädsel idag och det gäller att vara snabb när man ska sätta på de två små flera lager med plagg innan båda blir för varma. Brukar alltid se till så att jag är klart först med allt sedan på med barnens kläder fort, fort.
Ludwig somnade direkt i vagnen och efter ca 30 minuter så somnade även Elwira så det var toppenbra. Dock vaknade hon till en sväng rätt fort igen, men då slängde jag över en filt jag hade med och då somnade hon om, skönt.
Gick bland annat vid hamnen och där är det minst sagt fuktig och kall kyla just nu men vi var varmt klädda så det var bara skönt att gå där,trots jag fick små snorig näsa ;-) Har inte gått just där på ett bra tag så det var mysigt att ta den svängen.
Ludwig vaknade efter ett tag men låg och bara tittade nöjd i vagnen och somnade sedan om en gång till.
För övrigt har det varit en lugn och skön Lördag och jag slutar nog aldrig facineras över dessa fina liv vi fått- de är helt otroligt fina, bägge två *Kärlek*


Elwira min lilla sessa somnade sött på promenaden vid den tiden som hon brukar sova lunch på

*Sleeping beauty*

Cover us! We're sleeping :-)
Slängde över en ullfilt även över Elwira då hon vaknade till en stund men somnade om då jag la på filten


Ludwig vaknade sedan och låg nöjd och bara tittade sött i vagnen. så länge vagnen rör på sig så ycker han det är ok ;-)  overallen hade glidit upp lite och mössan åkt ner så det fixade jag så klart till sedan ;-)


Ännu mera snö har vi fått

Postat av: Carolina

Så underbara bilder - ser härligt ut! kram

2010-01-30 @ 22:37:24
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Nina

Fina bilder, härligt med en långpromenad!

2010-01-31 @ 09:16:15
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Moa

Vilka fina bilder! Gillar vagnen. Verkar vara hur prkatisk som helst. Får man fråga vart du köpte den? Verkar vara svår att få tag på i Sverige.

2010-01-31 @ 09:35:49
URL: http://moarefdahl.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken härlig promenad! Jag brukar gå där ibland på somrarna och det är alltid härlig att gå vid vattnet även om det är finare med hav :)

2010-01-31 @ 11:43:46
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Ser bara så underbart ut!!



Jag älskar pläden i rosa, undra om jag inte måste ha en till juvelen...



2010-01-31 @ 13:14:21
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: