Liten o varm

Ludwig somnade som han brukar göra numera runt niotiden men han vaknade runt ett och då var han varm och tog tempen direkt och den visade närmare 39 grader. Lill prinsen åkte på sin första feber efter 3 månaders vaccineringen igår så det slapp han inte undan.
När jag hade tagit tempen och tagit av han pyjamasen och endast satt på han underbyxor så hade han hunnit bli hur pigg som helst och ville inte alls somna som.
Sedan när han somnade så kunde ju inte jag somna för det känns alltid lite läskigt när de är små och sjuka och somnar, blir lite nojig och hade mest lust att sitta och vaka över min skatt.

Han vaknade senare på natten och då liggammade jag i sängen och somnade med han brevid mig i sängen.
Vet inte exakt när vi somnade tillslut men klockan var förmodligen efter fem så jag är sådär lagom pigg idag.
Sover inte bra med liten bebis tätt in till mig så jag har inte fått mycket sömn i natt. 
 Men ska försöka vila lite om om Ludwig somnar, vilket inte brukar höra till vanligheterna dagtid men kan hålla tummarna idag ;-)
Han har inte lika hög feber längre och är precis som vanligt så jag hoppas hans lilla kropp "jobbar bort" febern snart.

Önskar en fin dag! Kramar från oss

Liten & varm i nattens mörker





Postat av: Nina

Stackars liten,hoppas han kryar på sig snart! =)

2010-01-20 @ 11:31:57
Postat av: Josefine, Blåeld

Stackars lille sötisen! Hoppas febern ger med sig!

Kramar!

2010-01-20 @ 12:31:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

han är så söt nu börjar han likna Viggo :) hoppas han blir bra snart! Viggo har ju varit dålig i flera dagar nu :( Kan du kolla om du hittar den gröna Cult design diskmedelsflaskan, jag vill ha den. kramar

2010-01-20 @ 14:27:41
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Stackars liten... Hoppas febern förvinner illa kvickt! Ha en fin dag!

2010-01-20 @ 15:26:51
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hoppas han blir frisk snart!Lik Elwira och Viggo :)

Kram

2010-01-20 @ 15:52:25
Postat av: sandra

Stackars liten, hoppas han är bättre!

2010-01-20 @ 16:17:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: °°____Patricia Olesen

Söt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: