Blaskor

Förut köpte jag ofta skvallerblaskor och fredagstidningarna till expressen och aftonbladet varje vecka men sedan tröttnade jag på allt skvaller men ikväll ska jag gotta mig i dessa tidningar, får hoppas de inte blir olästa som alla andra tidningar och vår kataloger som kommit...

Tycker föressten det där bonde-paret på framsidan av "Fredag" är så söta ihop, kul när det klickar för vissa människor under lite anorlunda förhållanden i tv och sedan fortsätter fungera när tv kamerorna är avstängda


Postat av: josefine

gillar med skvaller lite då och då

2010-01-07 @ 19:08:20
Postat av: Therese

kan du spara den tidningen om bode, så jag kan läsa om deras hus :) ? kram

2010-01-09 @ 00:25:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: