Gårdagens nyårs outfit

Det blev en rätt slapp outfit till nyår i år, tunika och paljetttights. Fungerar liksom inte så bra att amma i ett tight fodral. Körde även på ett glittrigt pannband i lite fashion meets björn borg stil ;-)
 råkade dock få av mig det när jag tog av mig mössan hemma hos svärföräldrarna och det var rätt styrigt att få till någolunda så jag skippade det senare.

Tunika- Bik bok
Paljett tights- H&M
Over knee- La redoute
Glittrigt pannband- new yorker
Halsband- dogeared

Postat av: lolla

hejsan

meeeeen vilken härlig blogg jag hittade här hos dig.... och fräch mammma :))

roliga foton och trevlig läsning i dina inlägg.

kommer absolut tillbaka.

häls dina sötnosar till barn..

kram lolla

2010-01-01 @ 11:40:27
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: josefine

ur fint!

2010-01-01 @ 17:58:01
Postat av: Carolina

Snyggt!

2010-01-01 @ 19:35:48
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: