Vardag

Oj vad tiden flyger! Idag gick vi upp rätt tidigt här hemma, klockan sju för att vara exakt och Ludwig vaknade när vi klev upp och han fick sitta i köket och han såg såå rolig ut, för han såg verkligen morgontrött ut och med hans hår som stod åt alla håll, gick inte låt bli att skratta åt han när han satt och såg helt yrvaken ut :-)
Var skönt att vara uppe i god tid i dag och att ha lite extra tid i morse med extra god frukost och så hann vi med lite mys också :-)

 Sedan bar det iväg till förskolan med lilla E Oj så glad hon blev när hon kom dit, hon måste ha längtat dit nu :-)
Efter jag lämnat henne så fick M ta hand om Ludwig på jobbet en stund och jag gick för att träffa min barnmorska på en "efterkontroll". Kändes såå konstigt att gå själv utan vagn och inte ens någon väska på axeln ;-)
Allt gick bra hos barnmorskan så det var skönt.

Har ringt och fixat med lite olika saker här hemma och nyss käkat lunch och nu måste jag skynda iväg till förskolan för att hämta min lilla dagis skatt nu direkt :-)

Kram o hej så länge!


Postat av: sandra

Ja ibland är det ganska skönt att komma upp i bra tid så man hinner få något gjort :-) Hoppas ni får en bra dag!

2010-02-09 @ 15:28:46
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: