Tokig!

Jagh håller på att bli tokig... igår kväll fick Elwira tag i min mobil och hade satt sig i soffan och pillade på den när jag då tog ifrån henne den så hade hon lyckas reboota den (tror det heter så) och enligt mobilen skulle jag knappa in pinkod två eller puk2 (ja nåntingsådant stod det)

Trodde jag visste vart jag lagt det där lilla kortet med koderna men icke och jag har letat här hemma hela förmiddagen som besatt, men blev tvungen att ge upp.  Det enda positiva är att jag fått rensat bland papper o tidningar :-)
Hade ju tänkt vara supereffektiv och uträtta flera samtal idag medans elwira var på förskolan, men det gick ju inte alls, så offefektiva timmar det blev istället :(
Vi har ingen hem-telefon så jag får ringa min operatör från hans mobil när han kommer hem. men man känner isg lite "naken" utan telefonen tycker jag....

Så störande det är när man tror sig ha koll på sina saker men inte då1 åhhh jag undrar hur jag kommer bli som gammal *jisses*


Postat av: Petra

Åh så irreterande,vi har heller ingen hem-tele och det är skitjobbigt om man bara glömt mobilen hos ngn.kram o hoppas det retar ut sig!

2010-02-02 @ 15:00:16
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Kalle

Hej Erika,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mejl så skriver här.

Hoppas det är ok.



Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg

Så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller

sälja i din garderob. Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra

komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida an att använda

dig av oss. Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt

komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya

kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.

Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

2010-02-02 @ 15:15:23
URL: http://www.kladbyte.se
Postat av: Denise - personlig blogg om mode & vardagen

haha fan va sugigt :P mobilen är ens allt liksom ;D

2010-02-02 @ 15:36:22
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch vad drygt, skulle nog inte ens kunna räkna hur många mobiler barnen har förstört för mig. Men nuförtiden får dom inte ha dem längre, dom har ju en del trasiga att leka med;)

2010-02-02 @ 16:18:04
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: