saknas

Tycker det är så himla dåligt och konstigt att inte kedjor som H&M exempelvis kan satsa lite mer på snygga amningstoppar?
Fina och inte alltför dyra gravidtoppar går ganska lätt att få tag på om man vill, jag merar spana bara in asos & topshops mmama-kollektion så finns det en hel del snygga plagg.

Jag själv var aldrig i direkt behov att att köpa just gravid toppar utan jag tyckte det fungerade utmärkt att köra med vanliga plagg och valde exempelvis bara toppar/tunikor som var lite längre och fungerade för magen.
Jättebra att det nu finns snygga gravid-toppar att få tag på men om det är något som är svårt att hitta är det som sagt amningstoppar som är snygga till bra pris.

Jag använder amningslinnen och t-shirts i amningsmodell och sedan har jag "vanliga" ofta lite lösare toppar/tunikor över att amma i och det fungerar bra men ibland har man ju önskat att det skulle finnas lite större utbud på just amningstoppar i bra prisklass.
Det finns ju vissa märken som gör rätt fina amningstoppar men hur kul är det att lägga ca 500:- på en sådan tröja som "bara" ska användas ca 6 månader.
 För det är ungefär runt en femhundring som lite finare långärmade amningstoppar från boob eller proud exempelvis kostar.

Jag skulle hellre vilja kunna köpa fler och lite billigare amningstoppar att kunna variera mig med och säkert fler som håller med om det. Dags för H&M bland annat att vakna?

Lägger in en bild på två snygga gravid plagg som jag skulle shoppat om de fanns då jag var gravid :-)
UNDERBARA ljusa leggings från H&M och en snygg svart/vit randig topp från polarn o pyret.
Gravidplagg finns det en hel del fint att få tag på men snygga amningstoppar i bra prisklass saknas!

Postat av: Therese

det är riktigt fina plagg, håller med dig, fan så fula de är med amningstopparna de billiga. kram

2010-02-27 @ 20:19:49
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Håller HELT med!!

Fram för bättre amningsplagg till vettiga priser...!

2010-02-27 @ 20:47:05
Postat av: Petra

Håller med dig,behöver oxå amningstoppar kram

2010-02-27 @ 23:17:42
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: